Bel voor een oriƫnterend gesprek of intake 06-58984646

Klachtenregeling

Wij streven uiteraard naar het bieden van kwalitatief goede zorg en begeleiding. Het kan echter voorkomen dat deelnemer niet tevreden is over ons aanbod en/of onze begeleiding. Wij horen het graag zo snel mogelijk wanneer er onvrede bestaat over ons als organisatie. Wij zullen uw klacht zorgvuldig en spoedig behandelen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

De eerste stap is om de klacht kenbaar te maken bij de betrokken medewerker. Deze medewerker zal de klacht in behandeling nemen en waar mogelijk en wenselijk direct gerichte actie ondernemen. U zult op de hoogte gehouden worden van iedere stap die wordt gezet in de afhandeling hiervan. De klacht kan ook schriftelijk dan wel per e-mail ingediend worden bij ons als organisatie. Na ontvangst van de klacht ontvangt u een schriftelijke bevestiging en wordt er (indien gewenst) een afspraak gemaakt om de klacht mondeling met elkaar te bespreken.

Mocht bovenstaande niet leiden tot een passende oplossing, kunt u uw klacht voorleggen aan Klachtenportaal Zorg Nederland. De klachtenfunctionaris van deze organisatie zet zich in om gedurende de klachtenprocedure ondersteuning te bieden in het komen tot een oplossing tussen deelnemer en zorgaanbieder.